Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Mac haul :)

Γεια σας κορίτσια !
Ξέρω ότι έχω καιρό να γράψω, και όχι δεν είναι επειδή πήγα διακοπές , αλλά επειδή χάλασε η κάμερα μου και όπως βλέπετε η ανάλυση του κινητού μου δεν είναι καλή ! Anyway, με το που παρέλαβα τα πράγματα που είχα παραγγείλει ξέχασα και αναλύσεις και κάμερες και κινητά !
Όπως βλέπετε, πήρα 3 κραγιόν και ένα ρουζ και δώρο ένα μολύβι χειλιών για το ένα κραγιόν.
Είμαι κατενθουσιασμένη !!! Τα κραγιόν έχουν τέλεια χρωματική απόδοση και είναι πολύ ενυδατικά ! Και θα μου πείτε που το ξέρω αφού σήμερα τα παρέλαβα...κλασσική Γεωργία με το που θα πάρω κάτι πρέπει να τ δοκιμάσω αμέσως ,οπότε τα δοκίμασα και μου άρεσαν πάρα πολύ !
Τα παράγγειλα από το 
http://www.facebook.com/bijoux.art , η κοπέλα είναι πάρα πολύ εξυπηρετική και διαθέσιμη να απαντήσει σε όλες τις απορίες σας, τα πράγματα έρχονται με απλό ταχυδρομείο μέσα σε 4-5 μέρες και με courier την επόμενη μέρα ! Η ποιότητα είναι καταπληκτική , όπως και οι τιμές!
Αυτά για την ώρα... ελπίζω να φτιαχτεί σύντομα η κάμερα μου για να επανέλθω !!
Φιλια, xoxo :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου