Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

ootn #1 :)






Γεια σας κορίτσια !
Όπως καταλάβατε, αυτό το post αναφέρεται σε ένα ootd ή μάλλον oofn !Είχα βγει βόλτα  με την φίλη μου -όχι κάτι σπουδαίο- και να τι φόρεσα και πως βάφτηκα !
Αρχικά, φόρεσα ένα πορτοκαλί φόρεμα από το H&M το οποίο κοστίζει 14,95 και είναι high-low , δηλαδή μπροστά κοντό και πίσω πιο μακρύ. Στα πόδια,έχω προτιμήσει απλά καφέ σανδάλια, τα συγκεκριμένα από τον Βεκελίδη μόνο 13 ευρώ.
Και πάμε στο μακιγιάζ τώρα... Λοιπόν,αρχικά δεν χρησιμοποίησα foundation  αλλά την bb cream της garnier που έχει ματ αποτέλεσμα,μετά για ένα ηλιοκαμμένο λουκ το bronzing powder της essence και στα μάγουλα το blushbaby της mac.
Στα μάτια:άπλωσα την βάση i love stage της essence , και έπειτα χρησιμοποίησα μια μικρή παλέτα από την quiz cosmetics που είναι σε γήινους τόνους. Έφτιαξα τα φρύδια μου με το μολύβι της essence στο νούμερο 04 blonde , στην κάτω  εσωτερική γραμμή έβαλα άσπρο μολύβι , το συγκεκριμένο το 20 από την erre due και ένα μαύρο eye liner της maybelline κοντά στις επάνω βλεφαρίδες.Τέλος, στα χείλη μου χρησιμοποίησα ένα lip shine από το H&M για να δώσω μια ελαφριά λάμψη  !
Αυτά από εμένα,φιλιά :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου