Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

bb cream garnier review :)




Γεια σας κορίτσια !
Όπως βλέπετε στην εικόνα θα μιλήσω για την καινούρια bb cream της garnier -που είμαι σίγουρη πως όλες ξέρετε και αν δεν την ξέρετε είμαι εδώ για να σας την μάθω - και θα κάνω μια σύγκριση με την προηγούμενη !
Καιιιιι ξεκινωωωωω!!
Η διαφορά της από την προηγούμενη bb cream , είναι ότι αυτή απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες και έχει πιο ματ αποτέλεσμα. Ακόμα, έχει καλύτερη κάλυψη από την προηγούμενη αλλά χειρότερο άρωμα.Ενώ η πρώτη bb cream είχε ένα ''απαλό'' ,''όμορφο''  
άρωμα, η δεύτερη έχει πολύ έντονη την μυρωδιά του οινοπνεύματος.Επίσης,η πρώτη περιέχει 50 ml και κόστιζε 10 ευρώ , ενώ η δεύτερη έχει 40 ml και είναι στην ίδια τιμή.
Προσωπικά ήμουν ευχαριστημένη και ενθουσιασμένη και με την πρώτη bb cream ! Την χρησιμοποιούσα κάθε μέρα,μιας και δίνει ένα πολύ διακριτικό αποτέλεσμα κατάλληλο για το σχολείο. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν η γυαλάδα , λιπαρότητα που άφηνε -πράγμα που δεν με εμπόδισε να την φοράω κάθε μέρα- οπότε με το που είδα ότι βγήκε καινούρια με ματ αποτέλεσμα έτρεξα να την αγοράσω. Όσο για την τιμή της, πιστεύω ότι είναι καλή,από την στιγμή που είναι μια κρέμα και κάνει τόσα πράγματα : ενυδατώνει,καλύπτει,φωτίζει κλπ κλπ !
Αυτά λοιπόν, σε λίγο καιρό θα έρθει και review για την bb cream της L'oreal την οποία χρησιμοποιεί η μαμά μου!
                                                       Φιλιά,να περνάτε καλά ! :*

4 σχόλια:

  1. Πολύ καλό review! Έχω και τις δυο! Η πρώτη την αγάπησα αλλά με το που βγήκε η δεύτερη (που ταιριάζει απόλυτα στον τύπο της επιδερμίδας μου) απλά την λάτρεψα! Έχω κάνει κι εγώ review! Πάντως, να κάνεις review και για την bb της L' Oreal, μιας και με ενδιαφέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω τ ιδιο επαθα, τν φοραω καθημερινα !
    Θα κανω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΒΔΟΜΑΔΕΣ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρησιμοποιώ την καινούρια bb cream ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ! είναι καταλληλη για καθημερινη χρηση,πολυ ενυδατικη και λόγω ζέστης όσο να'ναι το make up είναι πολύ ''βαρύ '' !Την συστηνω ανεπιφυλακτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή