Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

ootd!! :D


Γεια σας κορίτσια !
Αποφάσισα σήμερα να κάνω ένα ootf (outfit of the day )!
Βγήκα λοιπόν με τις κολλητές μου το απόγευμα για καφέ και είπα πριν φύγω από το σπίτι : ''βρε δεν τραβάς φωτογραφίες να κάνεις ένα post στο blog?'' Και να'μαιιι !!
Όπως το βλέπω θα ακολουθήσουν πολλά τέτοια posts μιας και θα φύγω διακοπές που αυτό συνεπάγεται κάθε βράδυ έξω ,οπότε θα γυρίσω και θα τα ανεβάσω όλα ή έστω τα καλύτερα !
Σήμερα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο , αλλά πάμε ..
Έπλεξα στο πλάι δύο πλεξουδάκια και τα έπιασα με ένα μικρό λαστιχάκι πίσω.
Τα σκουλαρίκια είναι από το Βijou Βrigitte,η τσάντα από το H&M, το φόρεμα από ένα μαγαζί στο Μαρούσι,το Coral  και τα σανδάλια από ένα μαγαζί στην Μεταμόρφωση που δεν θυμάμαι όνομα.
Στα μάτια μου χρησιμοποίησα μια μπρονζέ σκιά και στην κόγχη μια καφέ. Στα χείλη μου έχω το κραγιόν της essence in the nude , 52 και στα μάγουλά μου το souffle touch blush,frozen stawberry .
Φιλιά πολλά !!!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου