Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Παλέτα !


Καλησπέρα κορίτσια μου !
Ελπίζω να είστε όλες καλά !
Αποφάσισα σήμερα να σας δείξω μια καινούρια παλέτα που μου έφεραν δώρο ! Είναι από την εταιρία Qianyu . Δεν μου ήταν γνωστή αλλά τώρα μου έγινε και είμαι πολύ ευχαριστημένη από την ποιότητα και την χρωματική τους απόδοση !
Τα χρώματα είναι τραβηγμένα χωρίς φλας! Και για να εμφανιστεί το αποτέλεσμα που βλέπετε στο χέρι μου , δεν χρειάστηκε παρά μόνο ελάχιστη ποσότητα !
Είναι τέλεια και νομίζω πως θα την χρησιμοποιήσω πολύ ! Εάν θέλετε μπορώ να κάνω ένα make up tutorial με αυτή την παλέτα !

Να περνάτε υπέροχα και να προσέχετε τους εαυτούς σας !
Φιλιά,xoxo :)


1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα Γεωργία!
    Λέγομαι Λήδα και ενδιαφέρομαι να μάθω από που μπορώ να πάρω αυτές τις σκιές;;
    Τις έχω δοκιμάσει και εγώ και είναι όντως εξαιρετικές, στρώνουν απίστευτα στο δέρμα!!
    Το θέμα είναι ότι μου τις είχε κάνει και εμένα δώρο η μαμά μου, αγοράζοντάς τες από μία πλανόδιο,έχω ψάξει και δεν μπορώ να τις βρω πουθενά!!
    Θα μπορούσες ίσως να με βοηθήσεις σε αυτό;;;!!!
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή