Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

SUMMER 2012 !!



Δεν θέλω να ακούω καλό χειμώνα, δεν πιστεύω ότι έχει τελειώσει το καλοκαίρι, πως να το κάνουμε?
Είμαστε στην Ελλάδα, το ότι ήρθε ο Σεπτέμβρης δεν σημαίνει ότι ήρθε και ο χειμώνας !
Αυτό το καλοκαίρι είχε ανάμεικτα συναισθήματα..δεν ήταν από εκείνα τα καλοκαίρια που όλα πήγαν καλά...δυστυχώς πολλά αγαπημένα μου πρόσωπα έφυγαν για το αιώνιο ταξίδι.Παρ'όλα αυτά είχε πολλεεεες ωραίες στιγμές !




Φαγαμε πολύ ...πάρα πολύ !Ναι η αλήθεια είναι ότι δεν είμαστε και πολύ της υγιεινής διατροφής οι φίλες μου και εγώ,οπότε σε κάθε ευκαιρία τρώγαμε σουβλακια,κρεπες,βαφλες,haribo κλπ κλπ !Και φυσικά όταν βγαίναμε τιμήσαμε το αλκοόλ και ήπιαμε αρκετές μπύρες,βότσες,σφηνάκια και άλλα..


Και μες στο καλοκαίρι είχαμε πολλά γενέθλια ! Πρώτη στις 14/6 η κολλητή μου η Μαριάννα είχε γενέθλια και της κάναμε πάρτυ έκπληξη αν και είχε φλεγμονή στο πόδι την πήγαμε με το ζόρι στην καφετέρια που πηγαίναμε κάθε μέρα και της είχαμε ετοιμάσει την έκπληξη ! Μετά στις 12/7 η άλλη μας κολλητή η Ροβένα είχε γενέθλια και δεν τς ευχηθήκαμε όλη μέρα και την αφήσαμε να νομίζει πως το είχαμε ξεχάσει...έτσι πήραμε μια τούρτα της χτυπήσαμε την πόρτα καιιι εκπληξηηηη ! Φυσικά ενθουσιάστηκε ! 5 μέρες μετά ,στις 17/7 ήταν τα δικά μου γενέθλια , μου έκαναν έκπληξη και περάσαμε φανταστικά ! Και τέλος 31/8 ,το Θαλίτο μας,η Θάλεια μας είχε γενέθλια και την επόμενη μέρα γιορτή και βγήκαμε και το γιορτάσαμε με τον κατάλληλο τρόπο  ! Της κάναμε και εκείνης έκπληξη και χάρηκε πολύ !
Συνέχεια γενέθλια το καλοκαίρι !!


Και τέλος,μερικές φωτογραφίες από το καλοκαίρι που είμαι με τις κολλητές μου !!
Τα κορίτσια μου !<3
Λοιπόν, το καλοκαίρι μας χάρισε πολλές όμορφες στιγμές τις οποίες θα θυμόμαστε και θα μας δίνουν δύναμη,γιατί ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας της αρχής,του καινούριου και έτσι και εμείς έχοντας τις καλύτερες αναμνήσεις από το καλοκαίρι θα κάνουμε μια καινούρια αρχή ανανεωμένες και γεμάτες όρεξη !
Καλή αρχή !!





4 σχόλια:

  1. ρεεεεε <3
    πραγματικά φέτος ήταν το καλύτερο καλοκαίρι που υπήρχε!τόσες στιγμές μαζί,τόσο τέλεια όλα!περάσαμε τόσο τέλεια :*
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥΥΥ <3
    και τα επόμενα 2 χρόνια που είναι και τα πιο δύσκολα μαζί θα τα περάσουμε και αυτά και θα είναι ακόμα πιο γαμάτααα!
    έρχονται και διακοπές οι 5 μας!μην το ξεχνάμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. exeis vraveiaki :)
    http://kgreekbeautyblog.blogspot.gr/2013/05/awaaard.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή